12/11/10

Λεμονοκρέμα/Lemon Curd...








































Η  αγάπη μου   για τα λεμόνια  είναι  γνωστή.

Δεν  υπήρχε περίπτωση να  γυρίσουμε  από  τη  Μάνη και  μην  έχω  λεμόνια   από το κτήμα .με το φόβο όμως να  μην μου  χαλάσουν και     να μην  προλάβω να  τα γευτώ και να τα χαρώ  προσπάθησα να  τα  εκμεταλλευτώ  όσο  μπορώ.
Έκανα  ακόμα  μια  δόση  λεμοντσέλο ,λεμονάδα ,κράτησα  το  ξύσμα  σε  θήκες  για παγάκια σ την κατάψυξη  για μελλοντική  χρήση  γιατί  το  άρωμα  τους  είναι απίστευτο.

Έφτιαξα και  μια  lemon  curd  ή  αλλιώς  λεμονοκρέμα.
Την τρως  με το κουτάλι ,την  απλώνεις  στα  cake  ή  γεμίζεις και τάρτες.

Θα  χρειαστείτε :

Χυμό  από 5 λεμόνια  γύρω  στα 200gr
Ξύσμα από  2 λεμόνια
κρόκους 3   αυγών
500 gr  ζάχαρη  κρυσταλλική
110 gr  Βούτυρο σε  θερμοκρασία  δωματίου

 
 Σε  χαμηλή  φωτιά   ρίχνουμε το  χυμό  λεμονιού  και τη  ζάχαρη και  ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει τελείως  η  ζάχαρη.
 Στη  συνέχεια   ένα  ένα  τους  κρόκους  ανακατεύοντας  γρήγορα με το  σύρμα όπως  στην  μπεσαμέλ.
Σβήνουμε  τη  φωτιά  και  ρίχνουμε  το  βούτυρο.Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει  τελείως.
Προτιμώ  βούτυρο  γάλακτος  ή   γενικά  καλή ποιότητας   γιατί  η  μαργαρίνη  θα  γίνει  πολύ λιπαρή και  θα  μυρίζει κιόλας.



Η lemon  curd είναι  έτοιμη.






3 σχόλια:

  1. Έλενα, πόσο βούτυρο βάζεις; λυωμένο ή κρύο; για πες γιατί θέλω να την κάνω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ πολυ...δεν το είχα προσέξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βίκυ μου είσαι και εσύ του λεμονιού...εχω φτιαξει το cake λεμονιου και είναι νοστιμόταο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή